czwartek, 6 października 2011

Gwiazda pażdziernika

Siema!
Dzisiaj zamiast Top 5 będzie Gwiazda października , a jest nią Bella Thorne! Wybrałam ją bo urodziła się w październiku.

Krótkie info:Annabella Avery (Bella) Thorne urodziła się 8 października 1997 roku. Amerykańska aktorka i modelka.Najbardziej znana z roli CeCe z serialu ,,Taniec rządzi".Bella wystąpiła w ponad 20 filmach i serialach, a także w wielu reklamach.


Jej fotki:





To tyle na dzisiaj pa.

czwartek, 29 września 2011

Top 5

Cześć!
Nie liczcie dzisiaj na długą notę bo dam tylko piosenki i zmykam.
1.Ellie-Co mi w duszy gra


2.Kelly Clarkson-Know It All


3.Glee Finn/Rachel-Get It Right


4.Adele-Someone Like You


5.Pitbull-Rain Over Me


Papa ! 

środa, 28 września 2011

Hej!

Hej!
Dzisiaj będzie krótko o botkach.Za nami już 1 dzień jesieni oznacza to że moje urodziny się zbliżają czyli 3 października =].Dzisiaj jest całą happy bo dostałam 5- z kartkówki z biologi, a była to najlepsza ocena w klasie noi jeszcze dostałam dzisiaj 4 z geografii również z kartkówki , ale przejdę do rzeczy czyli o botkach, mnie się bardzo podobają sama mam je w domu , oto one 



Są jeszcze na obcasach ,ale ja tam wolę zwykłe.Pa pa , komentujcie bo to dla mnie ważne :).

czwartek, 22 września 2011

Hej ;]

Cześć ! =]
Przepraszam ze tak długo niepisalam ( znowu ) , ale nie miałam dojścia do komputera bo się zepsuł ( znowu =[ ). Mam nadzieje że 
 teraz nie będzie problemu z pisanie notek dla was chyba że
 nie będę miała weny.Tak się ciągle składa czyli 3 raz z rzędu że ciągle pisze w czwartek Topu 5.A w szkole mam wybory chyba jak każdy kandydat  z uczniów to wszyscy buczeli  ;p.A jeszcze dzisiaj odebrałam mundurek :(  ,a miały być przecież w październiku :( ale trudno, Dzisiejsze Top 5 :


1.Beyonce-Best Thing I Newer Had




2.The Black Eyed Peas-Don't Stop the Party




3.Inna-Club Rocker




4.Armin Van Buuren-Feels So Good




5.Jennifer Lopez-Papi




A u was wszytko dobrze ? Papa trzymajcie się =] .

czwartek, 15 września 2011

Pada sobie deszcze :p

Hej!
Dlaczego taki tytuł? Bo jak wracałam ze szkoły strasznieee padało. 
Na dodatek moja kurtka nie miała kaptura i z gołą głową szłam, a raczej jechałam bo byłam rowerem do domu.Tak ogólnie to w szkole dosyć dobrze mam 2 piątki na start z matmy i polskiego ale za czytanie ;p.A na wf graliśmy w siatkę niestety przegraliśmy =[, ale za to wygraliśmy w piłkę nożna wczoraj.W naszej szkole jest siłowni i pin pong :D , na siłowni byliśmy 2 razy a na pin pongu tylko raz.Dobra teraz przejdę do ważnego punktu, a mianowicie dzisiaj jest czwartek czyli Top 5 fajnych piosenek , noi jeszcze chciałam was przeprosić że tak długo się nie odzywałam, ale no wiecie szkoła dała się we znaki.


1.Jessie J.-Who's laughing now




2.Gym Class Heroes-Stereo Hearts Adam Lewine




3.Richanna-Cheers



4.Allure featuring JES-Show Me The Way 




5.Example-Changed The Way You Kiss Me



U was też była taka pogoda deszczowa?Papa!

czwartek, 8 września 2011

Top 5

Cześć!
Już pojutrze sobota, nareście ! Dzisiaj na wf byliśmy na siłowni i było super.Jednak nie muszę czytać ,,Krzyżaków bo będziemy mieli to w 2 klasie, ale za to na październik czytamy ,,Zemstę" mam nadzieję że to będzie ciekawe :p . Jak co tydzień w czwartek jest Top 5 :

1.San Fransicso Cascada 


2.Heart of you Robert M


3.Little Bad Girls David Guetta


4.Get Back Alexandra Stan


5.All I Want Is Everything Viktoria Justice 


 Musicie się przyzwyczajić że będę dawać dużo piosenek Victori , ale bardzo podobają mi się jej piosenki :p i mam nadzieję że i wam się spodobają. Pa.

wtorek, 6 września 2011

Hej!
Chciałam was poinformować że nie będę tak często pisać z powodu szkoły.Jestem teraz w 1 gimnazjum i wiele przybyło muszę się więcej uczyć i odrabiać, dzisiaj miałam już kartkówkę z matmy =[ ale myślę że dobrze mi poszło.Oczywiście będę się starać nie robić żadnych zaległości na blogu więc się nie bujcie o strasznie duże przerwy.Dzisiaj miałam na 9 jak zwykle =] ale jutro mam na na 8,za to miałam do 15 ileś tam.Najgorszy był Niemiecki to nasza 2 lekcja a właściwie 1 bo na tej 1 tylko czytał regulamin czyli PSO. Wogule to nic z tego nie kumam, ale mam nadzieję że będzie później lepiej.Mam dla was dzisiaj fajne fotki z loveit oto one :








Podobają wam się?Piszcie w komentarzach, ja już zmykam papa.