Dzisiaj zamiast Top 5 będzie Gwiazda października , a jest nią Bella Thorne! Wybrałam ją bo urodziła się w październiku.
Krótkie info:Annabella Avery (Bella) Thorne urodziła się 8 października 1997 roku. Amerykańska aktorka i modelka.Najbardziej znana z roli CeCe z serialu ,,Taniec rządzi".Bella wystąpiła w ponad 20 filmach i serialach, a także w wielu reklamach.
Dzisiaj będzie krótko o botkach.Za nami już 1 dzień jesieni oznacza to że moje urodziny się zbliżają czyli 3 października =].Dzisiaj jest całą happy bo dostałam 5- z kartkówki z biologi, a była to najlepsza ocena w klasie noi jeszcze dostałam dzisiaj 4 z geografii również z kartkówki , ale przejdę do rzeczy czyli o botkach, mnie się bardzo podobają sama mam je w domu , oto one
Są jeszcze na obcasach ,ale ja tam wolę zwykłe.Pa pa , komentujcie bo to dla mnie ważne :).
Przepraszam ze tak długo niepisalam ( znowu ) , ale nie miałam dojścia do komputera bo się zepsuł ( znowu =[ ). Mam nadzieje że teraz nie będzie problemu z pisanie notek dla was chyba że nie będę miała weny.Tak się ciągle składa czyli 3 raz z rzędu że ciągle pisze w czwartek Topu 5.A w szkole mam wybory chyba jak każdy kandydat z uczniów to wszyscy buczeli ;p.A jeszcze dzisiaj odebrałam mundurek :( ,a miały być przecież w październiku :( ale trudno, Dzisiejsze Top 5 :
Hej! Dlaczego taki tytuł? Bo jak wracałam ze szkoły strasznieee padało. Na dodatek moja kurtka nie miała kaptura i z gołą głową szłam, a raczej jechałam bo byłam rowerem do domu.Tak ogólnie to w szkole dosyć dobrze mam 2 piątki na start z matmy i polskiego ale za czytanie ;p.A na wf graliśmy w siatkę niestety przegraliśmy =[, ale za to wygraliśmy w piłkę nożna wczoraj.W naszej szkole jest siłowni i pin pong :D , na siłowni byliśmy 2 razy a na pin pongu tylko raz.Dobra teraz przejdę do ważnego punktu, a mianowicie dzisiaj jest czwartek czyli Top 5 fajnych piosenek , noi jeszcze chciałam was przeprosić że tak długo się nie odzywałam, ale no wiecie szkoła dała się we znaki.
Już pojutrze sobota, nareście ! Dzisiaj na wf byliśmy na siłowni i było super.Jednak nie muszę czytać ,,Krzyżaków bo będziemy mieli to w 2 klasie, ale za to na październik czytamy ,,Zemstę" mam nadzieję że to będzie ciekawe :p . Jak co tydzień w czwartek jest Top 5 :
1.San Fransicso Cascada
2.Heart of you Robert M
3.Little Bad Girls David Guetta
4.Get Back Alexandra Stan
5.All I Want Is Everything Viktoria Justice
Musicie się przyzwyczajić że będę dawać dużo piosenek Victori , ale bardzo podobają mi się jej piosenki :p i mam nadzieję że i wam się spodobają. Pa.
wtorek, 6 września 2011
Hej!
Chciałam was poinformować że nie będę tak często pisać z powodu szkoły.Jestem teraz w 1 gimnazjum i wiele przybyło muszę się więcej uczyć i odrabiać, dzisiaj miałam już kartkówkę z matmy =[ ale myślę że dobrze mi poszło.Oczywiście będę się starać nie robić żadnych zaległości na blogu więc się nie bujcie o strasznie duże przerwy.Dzisiaj miałam na 9 jak zwykle =] ale jutro mam na na 8,za to miałam do 15 ileś tam.Najgorszy był Niemiecki to nasza 2 lekcja a właściwie 1 bo na tej 1 tylko czytał regulamin czyli PSO. Wogule to nic z tego nie kumam, ale mam nadzieję że będzie później lepiej.Mam dla was dzisiaj fajne fotki z loveit oto one :
Podobają wam się?Piszcie w komentarzach, ja już zmykam papa.
niedziela, 4 września 2011
Siema!
Wczoraj przez prawie cały dzień byłam na dworze z kuzynką mojej sąsiadki, wchodziliśmy jeszcze do przyczepy kempingowej jednym słowem było super! Dużo śmiechu i wogule.Jeszcze ich rodzice byli u nas więc poszłam spać około 1:00 ! Obudziłam się o 9 bo musiałam iść do kościoła na 11.A dzisiaj byłam na lodach z siostrą mniam... . Ten weekend szybko zleciał bo jutro znowu do szkoły =[.
A w sobotę byłam w sklepie i kupiłam sobie śliczny sweterek =] za ok. 25 zł oto on:
Podoba wam się? A teraz jem malinki ,pycha! Zdjęcia mojej Małej przekąski ale niestety nie mogę jej obrócić :(
Jest weekend już po pierwszym dniu w szkole.Pierwszy dzień w gimnazjum i już mi się spodobało oprócz że będzie strasznie dużo nauki i moją pierwszą lekturą są ,,Krzyżacy" :[ która ma ponad 500 stron.Mogliśmy wybrać czy będzie naszą lekturą w 1 lub 2 klasie, ale w 2 i tak będą grubsze niż w 1.Mieliśmy wczoraj przymierzanie mundurków, kolejka byłą strasznie długa musieliśmy godzinę stać żeby się doczekać.Dzisiaj ogląałąm na komputerze Viktorie znaczy zwycięstwo bo nie mam nicelodion.Odcinek Prom Wrecked i byłą tam super piosenka Best Friend's Brother już wam daję:
Bardzo mi się podoba a wam? Piszcie w komentarzach.Teraz przejdę do tematu czyli gwiazdy mięsiąca na wrzesień a zostaję nią Demi Lowato!
Krótkie info-Demi Lovato urodziła się 20 sierpnia 1992 w Dallas w stanie Teksas jest amerykanską aktorką.piosenkarką i kompozytorką pochodzenia hiszpansko-włósko-irlandzkiego.Znana przede wsztkim z roli Mitchie Torres z filmu Camp Rock oraz Sonny Munroe z serialu Słoneczna Sonny.Poza aktorstwem prowadzi muzyczną karierę solową.
Teraz jej fotki:
I jedna z jej piosenek Skyscraper:
To koniec na dzisiaj papa! Zostawicie po sobie ślad =]!
I jak tam 1 września ja miałam na 8 do kościoła a potem do szkoły.Jestem w 1 gimnazjum to strasznie duża szkoła o wiele większa niż nasza podstawówka.Mam bardzo fajną panią uczy matematyki ale jest naszą wychowawcą dała nam plan lekcji i mam na 9 =] ! A właściwie to na 8:50 tylko w środę mam na 8 .Jutro ja się tam zgubię, oprowadziła nas po szkole i pokazała gdzie mamy lekcje ale nic nie zapamiętałą a nie którzy to do nas kici,kici..=[ . A jutro mam przymiarkę do mundurków :( ale dostaniemy je dopiero w październiku .Dobra teraz czas na top 5 tydzień temu chyba nie było bo nie miałam do tego głowy.Oto lista:
1.Sen o przeszłości-Sylwia Grzeszczak
2.P!nk-Heartbreak Down
3.Paramore-Monster
4.Beyonce-Best Thing I Newer Had
5.Ke$ha-Tease Me
No i jeszcze sorki że tak długo nie pisałam ale komputer się zepsuł i nie miałam jak pisać, a jeśli chodzi o gwiazdę miesiąca będzie już nie długo tylko bądźcie cierpliwi to narka do zobaczenia do następnej noty!
Miałam wczoraj napisać ale jakoś nie miałam czasu.W czwartek robiliśmy grilla gdy rodzice mojej koleżanki po nią przyjechali.Tak ogólnie całe te 4 dni były super czasami się nudziliśmy ale była kupa śmiech =] . Oglądaliśmy film smerfy na ekino.tv myślałam że będzie dla dzieci ale to komedia dla całej rodziny.Najlepszy czyli najzabawniejszy w tym filmie był kot Gargamela.Jeszcze wieczorem do Północy razem z siostrą oglądaliśmy na laptopie film pt.:,,Zakochana złośnica " ,też fajny.Dzisiaj u mnie jest strasznie gorąco tylko dlaczego tak późno?A już niedługo będzie szkoła :[ wakacje szybko mijają a rok szkolny nie to bez sensu :p.
Kończę już papa, a wy jak spędzacie ostatnie dni lata?
Jestem bardzo szczęśliwa bo jest już ponad 500 wyświtlen na blogu, dzięki że na niego wchodzicie.Miałam zwariowany sen śniło mi się że pod koniec wakacji spadł śnieg i zjeżdzałam na sankach :P,chyba zaczynam tęsknić za zimą ale tek zawsze jest gdy jest zima chcę lato a gdy lato chcę zimę :].Patrzyłam na statystki i zobaczyłam że nie tylko Polska odwiedza mojego bloga, ale także Francja, Stany Zjednoczone, Niemcy i inne państwa oczywiście najwięcej osób którzy wchodzą na mojego bloga to Polacy sami zobaczcie:
A jutro przyjeżdża do mnie koleżanka na parę dnie mianowicie do czwartku, więc możecie liczyć na moją nieobecność.Trzeba się cieszyć już końcówką wakacji bo do szkoły zostało nie całe dwa tygodnie , koszmar.Na koniec chciałam jeszcze raz polecić bloga mojej siostry zaxhęcam do czytania!Papapa, pozdrwiam Agata!
Niedawno oglądałam ten film do 12 w nocy :p , bardzo fajny polecam.Dla wszystkich którzy nie widzieli opowiada o Karolu który jest świetnie zarabiającym pracownikiem dużej firmy.Kobiety zniewala w mgnieniu oka ma 4 dziewczyn Marie, Wande, Pauline, i Irene a z jedną ma się ożenić.Później reszta dziewczyn wprowadzą się razem z nimi i z każda spędza wolną chwile ,a Karol jest zmęczonym tym wszystkim i znajduję jeszcze jędną dziwczyne Adrianne.
Widzieliście ten film a może macie zamiar go obejżeć?
Chciałam podziękować jeszcze za wszytkie te miłe komentarze pod poprzednią notką dziękuję jesteście cudowni.
Dzisiaj będzie o tych okularach które zrobiły się bardzo modne. W mojej szkole dużo osób je nosiło.Nerdy czyli ,,kujonki" to okulary z plastikowymi szkłami.Jest wiele kolorów ale także wzorów i można je nabyć jako okulary przeciwsłoneczne.Co o nich sądzicie?
Już niedługo skończy się sierpień i skończą się wakacje=[.Trzeba zacząć myśleć o butach do szkoły. Według mnie najlepsze są trampki, dzisiaj sobie kupiłam zwykłe czarne trampki a wy kupiliście już czy ciągle wybieracie bo wybór jest ogromny.
Te przedostanie są podobne do tych co sobie kupiłam.Papa <333.
Wróciłam!Z nową energią by pisać bloga czasem warto odpocząć niż pisać codziennie i zastanawiać się co nowego dać aby blog był coraz lepszy.Wczoraj czyli w środę miałam dać Top 5 ale przez moją nieobecność nie było więc będzie dzisiaj i mam super piosenki i w tym nową piosenkę rihanny która według mnie jest genialna!Oto lista:
1.Rihanna-Man Dawn
2.Shakira-Rabioso
3.Jennifer Lopez I'm Into you
4.Keri Hilson-Lose Control
5.Jessie j&b.o.b-Price Tag
I co podobają wam się?Piszcie jakie wam się podobają piosenki. A i jeszcze dostałam te kolczyki wreście z allegro.Zdjęcia możecie zobaczyć w notce pod tytułem ,,Kolczyki".Papa Agata.
Chcę was po informować że nie będzie mnie na tym blogu przez parę dni mianowicie do czwartku bo jadę na noc do koleżanki.Dzisiaj jadę po południu ale mam dla was fajne fotki które znalazłam na tej stronie =] www.loveit.pl oto one:
I co podobają wam się? Bo mi bardzo, pozdrawiam Agata.Mam już 200 wyświetleń i dodałam shoutbox podoba wam się czy lepiej go usunąć?